28 turas / Lie 17 , Kaunas
28 turas / Lie 19 , Alytus
29 turas / Lie 23 , Vilnius
29 turas / Lie 23 , Gargždai
29 turas / Lie 25 , Kėdainiai
19 turas / Lie 30 , Gargždai
Tiesiogiai 19 turas / Lie 31 17:00 , Kėdainiai
Tiesiogiai 19 turas / Rug 01 17:00 , Vilnius
Tiesiogiai 19 turas / Rug 02 19:00 , Kaunas
Tiesiogiai 22 turas / Rug 06 18:00 , Telšiai
Tiesiogiai 22 turas / Rug 06 20:00 , Kaunas
Tiesiogiai 22 turas / Rug 07 17:00 , Kaunas
Tiesiogiai 22 turas / Rug 07 19:00 , Marijampolė
Tiesiogiai 22 turas / Rug 08 19:00 , Vilnius

A lygos transliacijose – ženklus žiūrovų skaičiaus padidėjimas

A lygos transliacijose – ženklus žiūrovų skaičiaus padidėjimas
Elvio Žaldario nuotr.

Lietuvos futbolo A lygoje 2020 metais augo ne tik žiūrovų lankomumo skaičiai, bet ir rungtynių transliacijų žiūrovų kiekis.

Visas sužaistas rungtynes futbolo gerbėjai galėjo išvysti „YouTube“ platformoje, 57 rungtynės buvo tiesiogiai transliuojamos „Facebook“, o 45 mačai – per televiziją.

Televizijoje vidutinė rungtynių žiūrovų auditorija siekė 5527 žiūrovus, o vidutinė pasiekta auditorija buvo 27 811 žiūrovų. Populiariausiu maču televizijoje tapo Vilniaus „Žalgirio“ ir „Kauno Žalgirio“ rungtynės rugpjūčio 2-ąją. Tuomet mačą vidutiniškai stebėjo 21 200 žmonių, o bent akimirkai transliaciją buvo įsijungę 55 000 asmenų.

Rungtynių transliacijos „YouTube“ šiemet sulaukė vidutiniškai 8 543 peržiūrų ir tai yra net 3 838 peržiūromis daugiau nei 2019-aisiais. Vidutinis tiesioginių transliacijų „Facebook“ peržiūrų skaičius – 29 055.

„Džiaugiamės, kad transliacijų srityje lygai pavyko žengti didelį žingsnį į priekį, – sakė A lygos prezidentas Janas Nevoina. – Kiekviename ture bent vienerias rungtynes transliavome 4–6 kameromis, prieš mačą, per pertrauką ir po jo įvykiai su futbolo specialistais buvo analizuojami studijoje. Džiaugiamės, kad visa tai išvydo ir gerokai gausesnis nei anksčiau futbolo gerbėjų būrys.

Rungtynių transliacijų „Youtube“ peržiūrų skaičius beveik padvigubėjo. 2019 metais vos ketverios A lygos rungtynės surinko penkiaženklį peržiūrų skaičių ir nė karto jis nepasiekė 12 000. Šiemet rungtynių su penkiaženkliu peržiūrų skaičiumi buvo 15, o 4 kartus jis viršijo 20 000.“

Visose platformose žiūrimiausios buvo Marijampolės „Sūduvos“ rungtynės (vidutinė auditorija televizijoje – 7326 žiūrovai, vidutinis peržiūrų „YouTube“ skaičius – 10 809, vidutinis peržiūrų „Facebook“ skaičius – 33 257), mažai nuo jos atsiliko „Žalgiris“ (atitinkamai – 6926, 9646 ir 31 071) bei „Kauno Žalgiris“ (5307, 8696, 28436).

Kitaip pirmasis trejetas išsirikiavo tik pagal televizijos transliacijų pasiektą auditoriją. „Žalgirio“ rungtynes 2020-aisiais bent akimirkai vidutiniškai įsijungdavo 31 263 žmonės, „Kauno Žalgirio“ – 29 695, o „Sūduvos“ – 28 395.

Antrus metus iš eilės A lygos rungtynes transliavo Ukrainoje įsikūręs TV kanalas „Sport 1“, kurį gali matyti šios šalies, Latvijos, Estijos, Baltarusijos ir Moldovos gyventojai. Ukrainiečių televizija šiemet parodė 36 A lygos rungtynes.

Be to, 2020-aisiais 10 A lygos mačų išvydo Balkanų šalyse transliuojančios televizijos „Sport Klub“ žiūrovai.

„Esame labai patenkinti šių metų rungtynių transliacijų rezultatais. Analizuojame keleto pastarųjų metų duomenis, darome išvadas ir stengsimės, kad 2021-aisiais futbolo gerbėjus taip pat pasiektų kokybiškas produktas, o A lygos rungtynių žiūrovų skaičius dar labiau augtų“, – teigė A lygos prezidentas J. Nevoina.